Pentru programări sunaţi la:

004 0740 769 144

004 0774 464 463

2 noiembrie 2016

Invitatie:


7 comentarii:

  1. Buna seara doamna Minerva as vrea sa imi preziceti si mie despre sanatate,destin,numarul meu al destinului.Mam nascut la braila(sunt din Braila) in anul 1999,luna aprilie,ziua 25,ora intre 23:30 si 24:00,intr-o zi de duminica.Despre mine:Sunt pasionat de OZN-uri si cred in extraterestrii si deresc binele lumii legat de alegerile prezidentiale din america ar fi fost bine sa fie Hilary la conducere dar nu a fost asa,Tramp nu a fost o alegere buna pentru ca nu are nici o experienta in politica,este un om care se gandeste numai la el si tara lui,nu vrea sa mai ajute europa numai daca platim ne aujuta(nui pasa de NATO),ESTE UN ADMIRATOR A LUI VLADIMIR PUTIN!?etc.Maria Ghiorghiu,Carmen Hara,Dumneavoastra,ati prezis ca Hilary va iesi presedinte dar nu a fost asa inca dar asa va fi cred ca se va intapla ceva cu Tramp lumea va critica dar degeaba Hilary va fi presedintele americi.Predictiile sunt adevarate dar se poate intampla ceva inainte de a se prevesti(Predictiile nu sunt precise unele sunt altele nu,cred eu)Dumneavoastra stiti mai bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Eu nu am prezis nimic espre alegerile din America, singura remarca a fost ca mi-ar place sa iasa Hillary.

      Ștergere
    3. Dna Minerva, nici nu cred ca ne intereseaza in acest moment America. Ce nu ati reusit dvs, astrologii si numerologii, sa-i faceti pe oameni sa inteleaga este ca viitorul este modelabil. Normal ca daca stam cu banii in banca si asteptam posmagi muieti Mantuirea prin Hristos este imposibila. Preotii ii tin in dogma si ritual, dvs le preziceti un viitor inca nescris. In fiecare moment al vietii se deschid in fata noastra o infinitate de viitoruri posibile. Aleg sa ma bucur doar de viata aceasta, nu-mi construiesc in Cer. Si normal ca voi ramane mereu pe o varianta proasta,pe un nivel de constiinta cu vibratie joasa, numit in religii Iad.

      Ștergere
  2. Dupa modelul dacilor ce stiau sa se uneasca, in urma cu peste sase ani, am purces intr-o calatorie initiatica pe net, sa-i unesc pe romani in Unu. In 2010 mi-am ars karma si mi-am primit Misiunea si Harul. Vazusem de sus ca Romaniei i se pregateste ceva foarte urat si anume: tinerea in adormire prin promisiuni rozalii new age despre plecarea Acasa si portalul din 12.12.12. Eu plangeam pentru ca stiam ca acest popor nu si-a reparat greselile facute fata de Dumnezeu, fata de copiii abuzati, animalele de la zoo si maidanezii macelariti fara vina, fata de padurile rase si apele pline de gunoaie. Deci nu aveam cum sa facem saltul ca popor pe un nivel de constiinta superior. New agistii ma bruiau si-mi distrugeau munca, crestinii ne ridiculizau pe noi cei ce le spuneam ca ei nu sunt crestini ci farisei, iar masoneria se extinde in Romania ca o plaga, ca un cancer. Construieste ziduri pentru ca n-a trecut niciodata dincolo de aceste ziduri si nu-si imagineaza infinitul.Normal ca Dumnezeu Unu la care eu ma rog nu incape intre zidurile masoneriei si nici in Biserica parasita de Duh Sfant pentru ca s-a indepartat de esenta numita Iubire. Si uite asa, poporul roman isi fura singur caciula...O sa dea vina pe Dumnezeu?
    Scriu povesti-oglinzi. Daca tot m-au rupt in bataie falsii maestrii care vand potiuni magice de iluminat si vindecari miraculoase, pentru ca s-au temut ca raman fara fraieri in cabinete, i-am facut nemuritori, personaje de poveste. Adevarul este in noi. Cheile Mantuirii sunt incifrate in ADN-ul nostru, dar nu le dobandim fara munca, nepasatori la suferinta celorlalti si cu banii in banci. Banca reprezinta un sistem care opreste energia banului sa curga. Daca politicienii nostri ar fi creat locuri de munca, energia banului ar fi curs normal. Daca masonii si reikieistii nu ar pune atatea ziduri, limite, protectii, timpul ar curge liber, firesc. Daca cei ce au invatat ca gandirea pozitiva este sursa fericirii ar inceta sa mai atraga din astral tot ce li se nazare, copiii Romaniei nu ar fi atat de bolnavi. Terapeutii scoliti pe banda rulanta fac vindecari superficiale si imping mizeria karmica a stramosilor la urmasi. Ma tem ca a inceput procesul de autodistrugere a acestui popor care s-a intins mai mult decat ii este plapuma.

    http://mariadakhel.blogspot.ro/2013/07/tara-poleiului-si-sclipiciului.html


    RăspundețiȘtergere
  3. http://mariadakhel.blogspot.ro/2014/01/sfanta-flu-flu-si-partenerul-ei-sfantul.html

    Asta e povestea dedicata celor ce pretind ca sunt alesi. E plina Romania de dementi ce se cred alesi...Au facut channeling cu gargaunele din urechea stanga si le-a spus ca sunt mai presus decat mine sau dvs sau batrana de la tara, cu mainile crapate de munca. Am intalnit sute de "alesi" pe internet. Cine a propagat aceasta minciuna a creat o epidemie si i-a facut pe multi sa stagneze in evolutia spirituala. Nu stiu sigur daca sa rad sau sa plang...Misiunea oricum mi-am implinit-o. Oalele sparte sa le plateasca "alesii", masonii, preotii orbi si farisei. Eu sunt eu si nu as indrazni sa ma consider o aleasa, pentru ca trufia este opusul smereniei, iar eu vreau in Cer, nu sluga la darloaga masonerie care se crede stapana pe destinele noastre. Si mai si mint ca ei detin gradul 33 de initiere. Adica...uzurpa locul Lui Iisus? Iisus nu separa si nu a venit pentru elitisti, a venit pentru omul sarman. Masoneria, cu mainile bagate pana la nas in banii cuveniti copiilor, mie, dvs si tuturor romanilor atat de saraciti si necajiti, pretinde ca lucreaza pentru Dumnezeu si popooooorul roman?! Pe cine mint masonii? Cat timp or sa mai minta?!

    RăspundețiȘtergere